«M.E.Doc Корпорація»

Система «M.E.Doc Корпорація» — це система електронного документообігу, розроблена спеціально для великих підприємств і установ з розгалуженою структурою підзвітних організацій. У системі «M.E.Doc Корпорація» враховані всі особливості обміну документами всередині великих підприємств та найактуальніші вимоги законодавства України.

Система «M.E.Doc Корпорація» є безперечним, визнаним професіоналами, еталоном програмного комплексу, який вирішує весь спектр завдань створення, збору, консолідації, аналізу та обміну електронними документами між:
• головним підприємством та підзвітними структурами,
• головним підприємством / підзвітними організаціями та державними органами.

Які можливості отримує підприємство при впровадженні «M.E.Doc Корпорація»?

таблиця Медок Корпорація

• автоматичний прийом документів (у тому числі, всієї необхідної звітності) в електронному вигляді, підписаних ЕЦП, за допомогою Інтернет;

• збереження створених та прийнятих електронних документів в єдиному електронному архіві;

• підписання всіх вихідних документів ЕЦП, розшифровка та перевірка будь-якого створеного та прийнятого файлу у всіх можливих розрізах (на цілісність, відповідність затвердженому формату, заповнення основних реквізитів тощо);

• формування в автоматичному режимі квитанцій: про доставку електронного документа (ваше повідомлення доставлене / не було доставлене)

• про результати обробки електронного документа;

• зручна і швидка консолідація звітів отриманих від підзвітних організацій.

При обміні всі документи в системі завіряються електронним цифровим підписом, який надає їм повну юридичну силу і забезпечує їх цілісність та надійний захист даних документа.

Переваги впровадження системи «M.E.Doc Корпорація» на Вашому підприємстві:

• максимальне спрощення взаємодії головного підприємства з підзвітними установами;
• удосконалення якості обробки наданих електронних документів і звітів;
• прискорення обробки та аналізу електронних документів: прозорість руху документів, швидкий пошук документів в єдиному електронному архіві;
• скорочення витрат робочих ресурсів і часу на доставку й обробку документів;
• відмова від прийому і збереження паперових документів, отже, відмова від додаткових паперових архівів;
• гарантована своєчасність подачі документів;
• підвищення рівня контролю над процесом збору, приймання та аналізу електронних документів;
• посилення виконавської дисципліни завдяки глобальній автоматизації процесу подачі, розгляду та обробки документів;
• прийом оперативних, ефективних управлінських рішень.

Захист інформації в системі «M.E.Doc Корпорація»

Система повністю відповідає вимогам чинного законодавства України у сфері криптографічного захисту інформації. Детальніше.

Досвід впровадження системи «M.E.Doc Корпорація»

За допомогою нашої системи побудовані прийом, обробка та обмін електронними документами між суб’єктами господарювання в багатьох державних установах. Детальніше.

Купити систему «M.E.DOC Корпорація»