Послуги

Ми можемо запропонувати такі комп’ютерні послуги:

  • діагностика та ремонт комп’ютерів,
  • проектування та монтаж комп’ютерних мереж,
  • налагодження та встановлення різного програмного забезпечення,
  • продаж комплектуючих та офісної техніки,
  • підключення до мережі Інтернет,
  • заправка і відновлення картриджів різних типів,
  • та багато інших.

Ліцензійний супровід програми M.E.Doc – це комплексна підтримка користувачів з усіх питань використання програмно-технічних засобів, як з контрагентами, так і з контролюючими органами.

Наші фахівці-консультанти та аналітиків гарантують користувачеві якісний сервіс, який підтверджується високою кваліфікацією, великим бажання допомогти та чисельними нагородами, сертифікатами спеціалістів.

Ми забезпечимо  інформаційну та технічну підтримку по всім питанням електронного документообміну, в тому числі в особливостях подачі звітності за поточний період, питаннях реєстрації КЕП в контролюючих органах, в новинах адміністрування ПДВ, єдиного податку і єдиного соціального внеску (ЄСВ), РРО.
         АТС ТОВ «Центр – ІТ» працює з функцією Callback, всі дзвінки з мобільних для клієнтів безкоштовні. Лінія зв’язку багатоканальна, за стандартом в лінії консультацій завжди знаходиться не менше 8-ти операторів одночасно.

        Також ви можете замовити зворотний дзвінок на нашому сайті.
        Ціна ліцензії на програму M.E.Doc єдина по всій Україні. Вартість річного обслуговування залежить від набору сервісів, одержуваних користувачем згідно обраного тарифу.

Нижче в таблиці ви можете ознайомитися з варіантами сервісного обслуговування.

Послуга


БАЗОВИЙ


ОПТИМАЛЬНИЙ

 

 

КЛАСИЧНИЙ

 


КОМПЛЕКСНИЙ

Вартість тарифу для юридичної особи на 12 місяців, грн.*

1700

2450

4940

350 місяць

6920

450 місяць

Вартість тарифу для фізичної особи-підприємця 
на 12 місяців, грн.*

340

610

2740

4540

1

Ліцензія (код доступу) до модуля “Звітність”

Подача звітів в Державну фіскальну службу, Державну службу статистики, Пенсійний фонд України, ФСС з ТВП.

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Оновлення програми

Доступ до оновлень програми.

 

 

 

 

3

Гаряча лінія консультацій

Консультації сертифікованих фахівців по роботі з програмою.

 

 

 

 

4

Технічна підтримка

Рішення технічних питань сертифікованими фахівцями.

 

 

 

 

5

Розширені консультації

Аналіз помилок у квитанціях до

·         звітів, які були неприйняті і допомога в їх виправленні.

  • Допомога в налаштуванні електронної пошти, брандмауера.
  • Відновлення роботи бази даних.
  • Оптимізація швидкості роботи бази даних.
  • Допомога в налаштуванні резервної копії бази для забезпечення збереження даних.
  • Адміністрування службових компонент операційної системи для коректної роботи програми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Інформаційна підтримка

  • Консультації щодо порядку подання звітності.
  • Інформування про зміни в бланках звітів, рекомендації щодо порядку заповнення нових форм.
  • Рекомендації щодо виправлення помилок у раніше поданих звітах.
  • Інформування про роботу шлюзу ДПСУ для подання звітності та роботи з НН/РК.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

КЕП-підтримка

  • Інформаційно-консультаційні послуги з оформлення/продовження/заміни сертифікатів КЕП.
  • Консультації по процедурі відправки: Консультації по використанню КЕП в програмі “M.E.Doc”.
    • заяви про приєднання до договору з ДПСУ;
    • повідомлення про реєстрацію КЕП в ДПСУ;
    • заявки про реєстрацію КЕП в ДССУ.
  • Консультації з налаштування КЕП в веб-сервісах (ProZorro, Е-data, Єдиний державний реєстр декларацій та інших).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Консультації з обліку ПДВ

  • Аналіз помилок у квитанціях за неприйнятим НН/РК.
  • Допомога у формуванні електронних інформаційних запитів до контролюючих органів.
  • Аналіз реєстру податкових накладних на відповідність обліку.
  • Допомога у формуванні реєстру ПН для створення пакета звітів з ПДВ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Консультації з документообігу

  • Консультації з обміну рахунками, актами, договорами та іншими первинними документами з контрагентами.
  • Допомога у створенні індивідуальних шаблонів первинних документів.

  • Допомога у створенні архіву первинних документів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Онлайн допомога

Віддалене підключення до комп’ютера користувача для оперативного вирішення  технічних питань.

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Навчання користувача

Робота з користувачем по освоєнню функціоналу програмия.

 

 

 

 

 

 


 

 

12

Послуга “Персональний консультант”

Швидкий доступ до особистого консультанта.

 

 

 

 

Вартість тарифу для юридичної особи на 12 місяців, грн.*

1700

2450

4940

6920

Вартість тарифу для фізичної особи-підприємця 
на 12 місяців, грн.*

340

610

2740

4540

* при використанні КЕП ЦСК “Україна”.

У таблиці вказана ціна локальної версії програми. Доплата за мережеву версію для юридичної особи – 335 грн., для фізичної особи-підприємця – 220 грн.

Для бухгалтерів, які ведуть більше 4-х підприємств рекомендація обирати «Класичний» абонент хоча б для одного підприємства (350 грн на місяць), для ведення більше 5-ти підприємств рекомендуємо пакет «Комплексний» (450 грн на місяць).

 

Коментарі закриті.