«M.E.Doc Зарплата» – це модуль системи електронного документообігу «M.E.Doc», який автоматизує розрахунок і нарахування заробітної плати співробітників малих і середніх підприємств, а також всі процеси обліку та управління персоналом.
Модуль «M.E.Doc Зарплата» надасть у Ваше розпорядження перелік типових видів оплат, фондів та їх нарахувань, комплекти всіх необхідних звітів, які сформовані з урахуванням вимог контролюючих органів.
За допомогою модуля «M.E.Doc Зарплата» Ви зможете:
- створювати і вести особисті картки співробітників, в яких міститься вся необхідна інформація про них;
- вести розрахункові листи співробітників (з урахуванням одноразових премій, доплат, відпускних, лікарняних);
- розраховувати нарахування до фондів, як в цілому по підприємству, так і окремо по кожному співробітнику;
- формувати документи для перекладу виплат співробітникам і аліментів у банки на особисті рахунки;
- зберігати розрахункові листи за поточний рік і всі минулі періоди.
При цьому модуль «M.E.Doc Зарплата» автоматично:
- розраховує заробітну плату згідно з чинним законодавством (у розрізі по окремих підрозділах і по підприємству в цілому);
- перераховує заробітну плату по кожному співробітнику з урахуванням графіка його роботи;
- перераховує суми утримань та відрахувань до фондів за попередні періоди при зміні законодавства України;
- заповнювати розрахункові відомості на основі даних з особових карток та розрахункових листів;
- заповнює звіти (1ДФ, 1ПВ, ЄСВ) на підставі зарплатних даних.
Інструкція по модулю «M.E.Doc Зарплата» Подивитись / Скачати
Коментарі закриті.