Призначення конфігурації “Банківські рахунки”

Представляємо Вашій увазі нову Конфігурацію “Банківські рахунки” системи “M.E.Doc”, основним призначенням якої є забезпечення механізму формування, відправки повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, обробку та зберігання квитанцій і повідомлень-відповідей про прийняття цих повідомлень, відповідно до Наказу Міністерства фінансів України № 426 від 02.04.2012 «Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до органів державної податкової служби », зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 24 квітня 2012 по № 613/20926, а також надає можливість виконання цих функцій в автоматичному режимі. 

Дана конфігурація дозволить Вам:

  • організувати процеси автоматичного виконання масового імпорту повідомлень про відкриття / закриття рахунків, створені в інших фінансово-облікових системах;
  • автоматично підписувати необхідні документи ЕЦП відповідальних осіб та печаткою банку (відповідно з вимогами встановленого Порядку);
  • відправляти електронні документи у встановленому форматі засобами телекомунікаційного зв’язку в органи ДПС України;
  • отримувати повідомлення про доставку та Файли-відповіді, а також експортувати відповіді на жорсткий диск.

Налаштування Конфігурації дозволяють задати часовий інтервал виконання автоматичного оброблення кореспонденції.

Всі події, виконані в автоматичному режимі, фіксуються в журналі подій.

У відповідь від ДПС України надходять квитанції про одержання повідомлень, в прив’язці до самих повідомленнями. Це робить зручним перегляд і пошук потрібних квитанцій або відповідей і дозволяє проводити угруповання даних реєстру за станом повідомлень.

Будь-яке повідомлення-відповідь про взяття на облік в органах ДПС рахунків платників податків можна переглянути в зручному вигляді документа і експортувати у вигляді файлів xml, які відповідають встановленим форматам.

Крім того, програма “M.E.Doc”, частиною якої є Конфігурація “Банківські рахунки”, повністю дотримується вимог Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників (Додаток 3), зокрема:

  • містить вбудований надійний засіб, сумісний із засобами ЕЦП, які використовуються в органах ДПС і працюють з посиленими сертифікатами відкритих ключів, сформованими акредитованими центрами сертифікації ключів;
  • підтримує встановлені формати файлів повідомлень, квитанцій та файлів відповідей;
  • створює в певному форматі і направляє за адресою ДПС України квитанцію про прийняття до обробки файл відповіді після його отримання.

Але можливості Конфігурації “Банківські рахунки” цим не вичерпуються!

Як відомо, для ефективної організації обміну інформацією, накопичені дані потребують певної обробки, систематизації, групування документів для подальшого аналізу проведеної роботи по рахунках.

З цією метою інтерфейс Конфігурації побудований таким чином, щоб надати користувачеві можливість максимально зручно і швидко отримати статистичні показники роботи з рахунками, а також за допомогою зручного інструменту угруповання даних провести аналіз великого обсягу накопичених документів реєстрі повідомлень про відкриття/закриття рахунків.

Так, у будь-який час користувач може переглянути статистику подачі та обробки повідомлень за поточний рік у розрізі місяців і днів місяця, стану їх обробки до ДПС України, а також побачити загальну статистику за станом на поточний момент з початку року. Це допоможе побачити повну картину про роботу з повідомленнями в рамках Вашого банку.

Конфігурація передбачає можливість фільтрації даних реєстру за такими параметрами, як стан документа (все відправлено, отримана перша квитанція, прийнятий) і типом документа (рахунки у валютах, в цінних паперах, кореспондентські). Сортування даних проводиться за основними реквізитами документа, наприклад: дата операції, ЄДРПОУ (ДРФО), рахунок клієнта, валюта, найменування клієнта та інші.

Використовуючи вбудовані панелі, фільтри і функцію угруповання можна представити всю накопичену інформацію в різних розрізах. Наприклад, отримати інформацію на кшталт: «Рахунки по кожному клієнту у валюті, які були зареєстровані на певну дату »,« Рахунки в розрізі коду валюти, які були відправлені на реєстрацію до ДПС за кожного клієнта в звітному періоді »або« Рахунки в розрізі платників податків, коду валюти відкривалися і закривалися протягом місяця » і будь-які інші дані.

Конфігурація “Банківські рахунки” забезпечує подальше вивантаження даних реєстру в Excel в тому вигляді, в якому були відфільтровані і згруповані дані в реєстрі, з метою подальшого оперативного аналізу інформації.

Апаратні та програмні вимоги до комп’ютерів, на які буде встановлюватися Конфігурація “Банківськірахункі”

Процесор Pentium – з тактовою частотою (1,8 – 2) ГГц і швидкий (багатоядерний – від 1,6 ГГц і швидше).
Оперативна пам’ять – не менше 1 Гб.
Не менш 1,5 (3) Гб вільного місця на жорсткому диску.
Пристрій для читання USB-накопичувачів.
Пристрій для читання CD-дисків.
Лазерний або струменевий принтер.
Кольоровий графічний дисплей (1024 х 768).
Маніпулятор типу миша.
Конфігурація функціонує на комп’ютерах з встановленими операційними системами: Windows 2003, Windows ХР, Windows Vista, Windows 7, Windows 2008.

Також для роботи програми в регіональних налаштуваннях ОС повинен бути встановлений російський чи український мовний стандарт. Операційна система повинна підтримувати кирилицю.

На комп’ютері необхідна наявність встановленого пакету MS Office (програми Word і Excel).

Для подачі повідомлень про відкриття/закриття рахунків в ДПС України засобами телекомунікаційного зв’язку на комп’ютері, де буде функціонувати Конфігурація, необхідна наявність доступу до мережі Internet.